Ha az adogató sikeresen adogatott, a játék további részében az adogatóvonalnak és a padlón lévõ vonalaknak nincs szerepük, összesen csak a tin és határvonal számít.
Az adogató akkor nyeri a labdamenetet, ha ellenfele
- nem tud beleütni a labdába, mielõtt az másodszor is pattanna,
- nem tudja a labdát a fõfalra ütni,
- a labda elõbb pattan a padlón, mint a fõfalon,
- a labdát bármelyik falon a határvonalon kívülre üti,
- a labda a plafonon pattan, vagy eltalál valamit, illetve áthalad valamin, ami a plafonról lóg le,
- az ütõ húrjain viszi a labdát, illetve ha kétszer üt bele,
- az ütõn kívül bármi mással a labdához ér,
- szándékosan akadályozza az ütésben,
- véletlenül zavarja meg ütés közben úgy, hogy megakadályozza egy esetleges nyerõ ütés kivitelezésében (e kérdéssel kapcsolatos további részletek a fejezet "Let és Stroke" címû részében olvashatók)